Születésnapodra

[postlink]http://fishingtube.blogspot.com/2011/04/szuletesnapodra.html[/postlink]

http://www.youtube.com/watch?v=iWL7yG-K9qMendofvid
[starttext]Ma van a lányom 18. születésnapja.Ebből az alkalomból készítettem számára ezt a videót.Kettő formátumban mentettem le lemezre.Az egyik lemezre készítettem dvd menüt is.Még nem tudom mennyire fog neki örülni,de szeretném,ha elnyerné a tetszését.Ez a formátum wmv.Nagyon sok időmet elvette,mert nagyon sok ebben is az effekt,áttűnések a text és a keret.[endtext]

2 megjegyzés:

joepapes írta...

gratulálok!
Nagyon jó videó!
Boldog születésnapot a lányodnak!
Üdv.: Joepapes

Angler írta...

Köszi Papesz! Amikor betette a lányom a DVD lejátszóba a lemezt és elkezdte nézni akkor már az elején elsírtuk magunkat.A nejem nem,de én és a lányom igen.Számomra megható volt visszanézni egy felnőtt lány gyerekkori képeit.Olyan gyerekkori fotókat is tettem bele amit még nem is látott.Teljes családi körben néztük meg a videót és hál istennek mindenkit magával ragadott.