A föld melyen élünk

[postlink]http://fishingtube.blogspot.com/2011/04/fold-melyen-elunk.html[/postlink]

http://www.youtube.com/watch?v=m8yMKmacIVcendofvid
[starttext] Eddigi leghosszabb videóm,amely 11 perc 41 mp hosszú.Előzőleg hosszabb volt,de sajnos a youtube-ra nem tudtam feltölteni a terjedelme miatt. wmv fájl-ban mentettem le a szoftverből.Nemcsak a leghosszabb a film,hanem a legnehezebb és a legidőigényesebb is.Ez mellett új elemekkel bővült pl. a képben-kép funkció.A filmen megjelenő kisablakos videók amelyek ide-oda úszkálnak a vidi felületén új funkciónak számít nálam,hiszen ilyet még soha nem csináltam.Mivel a szoftverben beépített funkció,ezért úgy voltam vele ki is használom.5 db egyenként 14-16 perces kisfilmekből vágtam össze,összesen 45 vágást alkalmaztam.A zene mint mindig relax.A zenét 3x raktam be egymás után,mert a terjedelme kisebb volt mint a videóé.Mivel a zenei fájlban is van egy folyamat vonal,ezáltal nem volt nehéz a végein pontjelölést alkalmazni, lehúzni és így halkítani.Nagyon örülök,hogy készen lett,mert sok meló fekszik benne.Lehetett volna jobban is megcsinálni,de ez így sikerült,mert még csak tanulom a videószerkesztőm funkcióit és ismerkedem vele.Majd a legközelebbi jobban sikerül.[endtext]

0 megjegyzés: