cinema 4D ball and table explosion II.projekt

[postlink]http://fishingtube.blogspot.com/2011/05/cinema-4d-ball-and-table-explosion.html[/postlink]

http://www.youtube.com/watch?v=WANLyS1DrtIendofvid
[starttext]Megpróbáltam gömböt robbntani.Nagyjából sikerült is,csak itt is azzal van a gond,hogy túl rövid,de már ezt a problémát is áthidaltam.Egyenlőre kis munkák,de szerintem már ez nagy előre lépés,hiszen ebben is hosszú órák munkája van.Nagyon sok idő megcsinálni a projekteket úgy,hogy a szoftver néhány tulajdonságát ismerem,de folyamatosan tanulok az oktató videókból,mert ugye másból nem tudok.Sajnos csak angolnyelvű videók vannak a neten,de nem számít.Ha az ember nagyon akar bármit megtanul,csak akarat kérdése!!-és persze egy kis segítség sem árt.Jelen esetemben néhány száz oktató anyag/tutorial/[endtext]

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Látványosak. Nagyon lelassultál Karcsi. Csak nincs valami probléma?
Üdv: Zsolti

Angler írta...

Igaz,nagyon lelassultam.Nincs kedvem már semmihez sem.Ehhez sem! Ez a letargia a kormánynak köszönhető.Sajnos nem is tudom,hogy egyáltalán fogom-e folytatni a tevékenységemet.Úgy látom most jól meg fog bennünket szívatni a fidesz.Eddig is nagyon nehéz volt,ezután pedig katasztrófa lesz.

Névtelen írta...

Ne aggódj Karcsi. Hova tennék azt a sok embert? Különben sincs ez még lejátszva. Úgy látom a rendvédelmisek nem adják magukat egykönnyen, de ne is adják. A szerzett jogokat ne vegyék el senkitől, mert ha most meg tudják tenni, akkor soha nem lesz vége. Talán a 70 éves bácsika nyugdíját is elveszik, ha most sikerül nekik? Én ezért szavaztam a szocikra. De nem lehetett megállítani a Viktort és bandáját.
Csinálgasd csak a videókat, ne törődj semmivel, mert ezek nagyon jók és ötletesek.

Üdv: Zsolti

Angler írta...

Ez az egész bohóckodás néphűlyítés!Ellenünk akarják hangolni a civileket,de ez nem így működik.Nagy butaságot kavartak.Ezt nem fogják simán megúszni!Azt gondolják,hogy ezeket simán le lehet nyelni?Hát nem! Ha az ember megélhetése és a család szociális anyagi helyzete veszélybe kerül,akkor itt már nem elég a tiltakozás!Ha eddig nem csináltak forradalmat,akkor most kikényszerítik! Ez egy Orbit diktatúra amit még idejében el kell folytani!Még,hogy nincs pénz a nyugdíjakra?Részvényekre és tőzsdézésre van?Menjenek a rohadt anyjukba! Ilyenné teszi a hatalmi vágy ezeket a politikusokat akiknek soha még munkahelye sem volt,csak meresztették a vallagukat a parlamentben!A videókat pedig tovább készítem,hogy milyen célközönségnek még nem tudom.Mindenesetre tovább fejlesztem a C4D tapasztalataimat.