youtube logó

[postlink]http://fishingtube.blogspot.com/2011/07/youtube-logo.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=FraUUHcEAgsendofvid
[starttext]Úgy döntöttem,hogy készítek egy saját youtube reklám logót.Ha már úgyis kicsi a videóim népszerűsége,akkor egy kis kampányt hadd csináljak nekik.Ab szolút népszerűtlenek,de engem ez nem bosszant,hiszen mindenki tudja,hogy a legnépszerűbb videók vagy megbotránkoztatják a nagyérdeműt,vagy pedig valamelyik kamuceleb adja elő magát nyálas stílusban.Mindenesetre én maradok a szakmai videóknál,melyek a professzionális 4D programmal illetve filmszerkesztővel készülnek.Majd csak elindulok valamelyik irányba,csak még azt nem tudom hová.Egyenlőre kisebb-nagyobb intenzitással készítgetem a videókat,melyek örömet okoznak nekem.Hiszen pár hónapja még csak filmfeliratot szerettem volna a videóimra készíteni.Most meg már a cinema 4D professzionális programmal küzdök,amelynél lassan már a 3D szövegszerkesztés helyett valami komolyabbat is el kellene kezdenem.De azt majd később.Egyenlőre beérem ennyivel.[endtext]

0 megjegyzés: