in memoriam

[postlink]http://fishingtube.blogspot.com/2011/07/in-memoriam.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=SRDxjdsKShkendofvid
[starttext]Elkészült az első kegyeleti videó amelyet Csík József úr megbízásából készítettem.A fotókat Józsi bácsi készítette,a többit pedig jómagam.Sajnos egy-egy ilyen videó nagyon sok időt vesz igénybe,de szerintem megéri,mert mindig tanul az ember valamit az előzőekből.Természetesen a kapkodásomnak is meglett az eredménye.Ebben is vannak hibák,főleg egy-két betű illetve be-beugró effektek,amely a program hibájából adódott.Nem tudom mennyire tetszik  a Józsi bácsinak.Majd meglátjuk.Mindenesetre egyedi,mert 3D text animációt tudtommal egy amatőr videószerkesztő sem használ a youtube-n.Legalábbis én még nem találkoztam ilyennel ,pedig nagyon sok videót át szoktam böngészni szinte napi rendszerességgel.Remélem a következő videót már nyugodt körülmények között tudom készíteni.Az a legfőbb gondom,hogy az elmúlt hetekben nem tudtam a saját gépem elé ülni és így nem is szerkesztettem,de a mai napon pedig nekiestem és egy kissé elkapkodtam.Sajnos mindig mindenki a tökéletest szeretné megcsinálni,de az nem létezik.Keresem kutatom,hogyan lehetne még jobb és egyre jobb videókat szerkeszteni némi fotóból ill. egy pár perces mozgókép anyagból és néhány db sound effektből.De a végén meg besokallok.De ha az ember egyre több látogatottságra törekszik,akkor valamit mindig újítani kell.[endtext]

0 megjegyzés: