Kecskéscsárdai horgászat /cinema 4D, cyberlink powerdirector/

[postlink]http://fishingtube.blogspot.com/2011/06/kecskescsardai-horgaszat-cinema-4d.html[/postlink]

http://www.youtube.com/watch?v=5e88GkquUAwendofvid
[starttext] 2011 junius 05-i Kecskéscsárdai horgászatról készítettem egy rövid videót.Cinema 4D illetve cyberlink powerdirector programokkal készült.Sajnos a kamerát nem igazán jól mozgattam,de ez annak tudható be,hogy gyors felvételt kellett készítenem,mert szerintem senki nem szereti,ha tudta nélkül felvétel készül róla.A szigeten pedig minden horgászállásban horgásztak,csak a többieket nem vettem fel,csak azt a személyt ill.személyeket akik a nagy halat fárasztották.A továbbiakban pedig már a Maconkai víztározóról készítek felvételeket és természetesen cinema 4D szöveganimációval fogom feldobni.[endtext]

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem legközelebb nagyobb szerencsével jársz.

Üdv: Zsolti

Angler írta...

Szerintem fogok halat legközelebb,mert Maconka lesz az uticél.Abban a tóban még nem csalódtam.Ott akárhová leültem még mindig fogtam legalább egy nagyobb halat.Már a "MACONKA"szöveganimációt elkészítettem a nagy videómhoz amit ott fogok készíteni.Majd minden képkockához fűzök egy kis magyarázó szöveget.Ezt a Kecskéscsárdai videót teljesen átformáztam,mert olyan szarul volt beállítva a kamera,hogy teljesen sötéten vette fel az anyagot.Szoftverrel kivilágosítottam és színeztem a felvételt.Imitt-amott látszik is a felvételen.Gyere többször is.

Névtelen írta...

Jövök-jövök, de az értesítések hiányoznak. Nem küldesz már, pedig akkor mindig tudtam, hogy van új látnivaló.
Üdv: Zsolti

Angler írta...

Azért nem küldök értesítést,mert sok időbe telik a projektek elkészítése.Amikor meg kész van,akkor pedig órákig tölti lefelé,én pedig végzem a munkámat itthon.Nagyon sok időt fordítok rá és nagyon nincs időm másra.De azért a kedvedért téged kiértesítelek.Oké?